sobota, 25 lipca 2015

Liebster Blog Award, znak życia, wyjaśnienia i przeprosiny.

Autorka: Witajcie, kochani czytelnicy...
Fred: Jeśli jeszcze tu jesteście.
Autorka: No, nie da się ukryć, że długo nas nie było.
George: Tak mniej więcej pół roku...
Fred: Powinni nas za to zwolnić.
Autorka: Nikt was nie zatrudnia oprócz mnie. Uspokójcie się.
George: Słuchamy.
Autorka: No cóż... Nie będę niczego ukrywać. Jeśli ktoś tu jeszcze jest, to jestem mu winna wyjaśnienia. Ostatnie miesiące były dla mnie trudno (nie chcę mówić „bardzo trudne” bo zawsze może być gorzej). Miałam mnóstwo najróżniejszych problemów. Począwszy od szkoły, poprzez zdrowie, rodzinę (…), skończywszy na zepsutym internecie i braku cholernej weny, której jak nie było, tak nie ma. Mimo to, od początku wakacji pracuję nad rozdziałami intensywnie, choć nie powiem, że zrobiłam w tym kierunku jakiś ogromny postęp. Myślę, że rozdział ósmy szybko się nie pojawi. Nie chcę Was znowu zawieźć, dlatego nic nie opublikuję, dopóki nie będę miała bezpiecznego zapasu rozdziałów. W tym celu mam zamiar zagęścić nieco akcję, pominąć mnóstwo nieistotnych epizodów i przejść wreszcie do rzeczy. W związku z tym, że są wakacje mam teraz więcej czau i staram się codziennie chociaż zerknąć na „Pokątną 93” i pomyśleć, dopisać chociaż jedno zdanie. Powinnam Was przeprosić? Nie mogę obiecać, że znów nie zniknę. Zwłaszcza kiedy zacznie się kolejny rok szkolny...
Fred: W ramach przeprosin przygotowaliśmy dla Was LBA, które obiecaliśmy dodać jakieś pół roku temu.
George: Nominowała nas BlackBerry z bloga http://rebecka-williams---tom-riddle.blogspot.com/
Fred: Pozwoliliśmy sobie skopiować od niej zasady gry:
Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymywanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie wybierasz 11 osób (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

George: A teraz czas na wywiad. Pytanie numer jeden: „Twój ulubiony pisarz?”
Autorka: Zaskoczy Was odpowiedź „Siostry Bronte” ? Chociaż nie wiem... John Green mógłby się obrazić, albo Rowling. Przecież ja tu piszę o jej Potterze... Nie wiem, nie wiem. Trudne.
Fred: Pytanie numer dwa: „Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Autorka: Szczerze powiedziawszy to nawet nie pamiętam. To było dawno, dawno temu, za górami, za lasami w krainie zwanej „Onetem”, która wieki temu została zrujnowana i porzucona. Miałam tam kilka blogów z opowiadaniami.
George: Od jakiego czasu piszesz?
Autorka: Od podstawówki.
Fred: Jak sobie wyobrażasz odległą przyszłość?
Autorka: Nie wyobrażam sobie. Chciałabym, żeby spotkało mnie coś niezwykłego.
George: Masz rodzeństwo?
Autorka: Mam.
Fred: Twoje życiowe motto?
Autorka: „Gorzej nie będzie”
George: Opisz swoje życie tytułem filmu.
Autorka: „Z dala od zgiełku”
Fred: Ulubiony youtuber?
Autorka: Nudzą mnie youtuberzy.
George: W jakiej części Polski mieszkasz?
Autorka: W uroczej Małopolsce.
Fred: Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
Autorka: Miałam takie trzy, ale dwa już odwiedziłam i została mi Francja.
George: Ulubiony kolor?
Autorka: Biały.
Fred: Nominujemy:
George: A oto nasze pytania:
      1. Jakie jest twoje ulubione zajęcie, hobby?
      2. Słuchasz muzyki? Jeśli tak, jakie gatunki lubisz najbardziej?
      3. Ulubiony film?
      4. Ulubione danie?
      5. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jakie?
      6. Jaką zasadą kierujesz się w życiu?
      7. Ulubiona książka?
      8. Ulubiona postać literacka/filmowa?
      9. Ulubiony przedmiot szkolny?
      10. Masz jakiś dziwny nawyk?
      11. Twoje największe marzenie?
Fred: Oklepane te pytania.
Autorka: Lepsze oklepane niż żadne.
Fred: Co racja to racja.
Autorka: To chyba wszystko na dziś. Żegnamy się znowu na jakiś czas.
George: Ale oczywiście postaramy się aby ten czas był jak najkrótszy.
Fred: Rozdział ósmy pojawi się w nieznanym terminie. Do tego czasu życzymy cierpliwości Wam i naszej autorce.

George: Do zobaczenia!







6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A już miałam nadzieję, że wróciliście... Tęsknie! :( Mieszkasz w małopolsce! Tak jak ja! :D Dziękuję bardzo za nominację, jak wiesz, nie bawię sie w LBA, ale odpowiem na Twoje pytania tutaj. :*
    1. Pisanie i czytanie <3
    2. Tak <3 Pop, reggae, rap :D
    3. Harry Potter :D
    4. Ciężka sprawa... pierogi z jagodami! Chyba... :D
    5. Mam pieska <3 Pozdrawiam Lakiego :D
    6. "Tylko wariaci są coś warci"
    7. Harry Potter! :D
    8. To tak jakbyś kazała matce wybrać ulubione dziecko ;(
    9. Chyba polski...
    10. Nic o nim nie wiem xD
    11. Nie powiem bo się nie spełni :*

    Pozdrawiam cieplutko i życzę duuuuużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twojego bloga w trakcie jego zawieszenia i jeżeli go wznowisz będę czytała z zapartym tchem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wznowię na pewno! Potrzebuję tylko trochę czasu na pisanie. Zapraszam niebawem! ;)

      Usuń
  5. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem już jakiś czas temu. Teraz wracam i czekam na kolejny rozdział. ;)
    Pozdrawiam i życzę weny<3
    ~Nala

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Eveline Dee z Panda Graphics